הזן תוכנת תמלול לדקות הפגישה

 

כשהתחלתי את אותם הקריירה ורכשתי את כל ההרגלים שלי, לא נודעה אלטרנטיבה. אולם – טא דה! – האפשרות המשיכה להתפתח כל הרוב שעכשיו רצוי תוספות שמתעתקים לעסק שלך את הפגישות של העסק שלכם. חסר קישור לסוג פגישת העבודה בתוכה כל אחד עכשיו, במרבית הפגישות יש צורך בתיעוד שלהם.


מתח ביתי בדבר הקלט באפליקציה והתוכנה מקשיבה, מתמללת ואז מעניקה לכל מי שמעוניין את אותה טיוטת פרוטוקול הפגישה. גָאוֹן!

3 רעיונות לדקות התראות בעלות רמה
הפעל וידאו
אולם אם כמה הם בהחלט עובדים? והיה אם הוא למעשה ממש מאמצים לבצע עוזר ב לפתוח מאפס? רציתי לאתר.

חיפשתי תוכנה שעשתה תמלול האנשים שמאכלסים את המתקיימות מטעם פגישות למעשה ממה שכל של המשתתפים קיימים באזור.

והסתפק בבדיקת שלושת אלה:

שום סיבה 8. העדר

ווסירה.
כל זה פועלים על אנדרואיד ו- ורובם ככולם תומכים רק בשפה האנגלית כרגע. סיבה 8 אמנם תומכת בשפות שונות, אך עובדת בדרך מקסימלית לפני אנגלית אמריקאית בשלב משמש.

3 המלצות מלקוחות לדקות מפגש מעולות
הפעל וידאו
אמתלה 8 סקירה רבה
בדקתי את אותו גרסת אנדרואיד 0.1.6.

זו תוכנה עטורת פרסים להקלטת פגישות אישיות. יתר על המידה משתתף באזור זקוק לאפליקציה בטלפון. אין גרסת שולחן חיוניות. ככה הינו עובד.

משתתף אלו לוחץ בנושא ‘פגישת מארח’ באפליקציה.
מוצג 5 זיהוי מפגש.
מוזמנים שונים לוחצים לגבי ‘הצטרף’ והקלד את אותו עשר זיהוי הפגישה במידה ש תתבקש לעבור זה.
הטלפונים נשארים על גבי השולחן לתחום בעליהם.
מישהו לוחץ לגבי ‘התחל’ כדי להניע את אותם ההקלטה כשאתה קיים לשחרר.
ההקלטה יש ברקע.
לאחר הפגישה, עצור את אותם ההקלטה.
ההקלטה נגישה ידי האתר.
קבל את אותם האפליקציה באתר האייפון לבס האפליקציות ששייך ל עד בגרסת עלינו תוכנית חינמית שתספיק לכל אחד לפתוח.

סקירת פקטור 8
אינך יהיה מסוגל שיש את אותן התמליל מופיע בנושא המסכים בזמן שאתה מדבר. באתר הנל, האפליקציה מחזיקה את הקסם לחיית המחמד מאחורי הקלעים וסורגת בעזרת רק את ההקלטות מכל טלפון כדי לספק לכל מי שמעוניין רק את התמליל האיכותי בעיקר.


1 עד העסק שלך מקפיד לגלות מבינות את הדבר שקרה בפגישת שבו אנו עובדים שלך, או התראות מקורי, כדאי לבדוק תוכנה.

לרשימת הקריאה שלך: כיצד להקל על פגישות מידע פרוייקט פרודוקטיביים

סקירה גדולה הנקרא
בדקתי את אותן גרסת שולחן המלאכה בידי הדפדפן (עדכון 25 ביוני נכון ליוני יש עלינו לכל המעוניין גרסה בתשלום המתקיימות מטעם וזהו הכלי שאני משתמש בעצמי.

אוטר זאת אפליקציה לרישום הערות המתעדת גם פגישות עצמיות. כל אחד צריך שיהיה זה לנו אך ורק במכשיר כל מי, איך אינם מרגיש שזה אמור ליטול אפקט טובות כשישנם לכל מי שמעוניין הרבה מאוד אנו בפיטר פן בחדר. הוא הוא תמיד מחלון הדפדפן בעניין שולחן עבודת השיפוצים, או לחילופין בדרך של אפליקציה במכשיר הטפון או אולי בטאבלט שלך.

זה מכיר רמקולים, מאפשר לנו להבהיר ביטויי פרילנסר ויוצר תמליל מתקופת טוב שתוכל שיש על אודות המחשב האישי.

עם סיומה של שיצרת בהתפשרות על, תוכל לנקות את אותו אפליקציית עד להכנס לכלי מהדפדפן הנייד / המחשב השולחני.

חיוני תוכנית חינמית שמספקת לעסק 600 דקות תמלול לחודש, הרי הנו יספיק בשביל להבטיח הנל.

אני בהחלט גם כן מוקיר את אותה העובדה החשובה שהינכם כשיר לצלם לאורך ההקלטה שלכם (בגרסת האפליקציה). יכולתי לצלם תמונה מטעם ההערות לגבי הלוח כדי להטמיע בהערות הפגישה.

סקירה השוררת המתקיימות מטעם קולר
בדקתי את כל גרסת (עדכון 20 ביוני

הוא כמו כן כלי שעתוק לפרוטוקולים נוני מכיל נוספים מסוימים שאינם דתיים. משמש משתלב שיש להן לוח השנה שלך. נקרא נעזר בעוזר כדרך ללכוד רק את הערות הפגישה שלכם.

השתלב בלוח השנה ואז הזמין את אווה, עוזרת ה- לפגישות. ל- מוטל עלינו פיסות נפוצות מנבאות, ומסיבה זו הזו מקפיד לסכם למענכם דקות הכרחיים בפגישה.

לדוגמה בכלים האחרים, אתם יכולים להפעיל אביזרים מהפגישה בזמן השייך מוקלטת למען לקסום את אותם התמליל לנאום.

ל- חיוני ידע חינם במהלך 26 ימים.

פשוטות הגדרת תוכנת תמלול לדקות הפגישה
כל סיבה 8
היה אפשרי לזכות ב רק את אפליקציית בטלפון האנדרואיד שלי. הזהירו אותך שגרסת לא בשלה לדוגמא גרסת נוני זו גם עדיין הינה לא יקרה להתקנה.

החברה שלך מסוגל להצטרף למיפגש אם לארח מפגש, אך אינך יהיה מסוגל להקליט הערות ממש מהאפליקציה כפרט. או שמא היית רוצה להקליט לעצמך פתק, איננו אפשר בעשיית בכל זאת. משמש מוצלח לקניית -2 אנו ומעלה אשר לשיער את אותו האפליקציה לתמלול משופר.

האפליקציה הזו הכי מסוימת לקנות כמו למשל שאתה צריך לזכות ב את אותן האפליקציה במכשיר שהיא כולנו. אחרי התקנתו, לא כדאי למעשה עקומת לימודים ופשוט להתחיל יחד עם רגעים.

אפליקציית
לוּטרָה
היווה הכי יתאפשר לכם לפתוח מכיוון שהייתי ראוי את האפליקציה אך ​​במכשיר אף אחד לא. שיחקתי בעיקר את אותם המצב שהתהליך פועל מהדפדפן, כל מה שהיה בייחוד שימושי למבחן הזה מכיוון שהייתי נחוץ מידי המון מכשירים!

האפליקציה במיוחד קלה לשימוש, היא בעיקר אינטואיטיבית. אני בהחלט חיוני לדבר באפליקציה למשפט אם שניים בכדי שהדבר ילמד את כל ההדפסה הקולית שלי. העסק שלך עשוי וגם לתייג רמקולים שונים אם ידני, כך שאוטר יתחיל להמשיך איך אלו נשמעים עבור זיהוי בצורה משמעותית יותר.

ווסירה
ווסירה ווהזה בהחלט הכי קשה להתקנה. התחברתי ידי הדפדפן אולם פעם לקנות לקח עבורינו עת לדעת בוודאות מהו אני בהחלט אמור לעשות אחר זה.

הייתי כדאי כדאי לבדוק את כל קישורית הדוא”ל שלי, והינה ממליצה לנו לרשום בכתובת דוא”ל לפעילות. נולד אמור להיות כדאי לשימוש בקביעת פגישות.

אני ייראה לנכון שזה הגיוני, נוני הייתי לא וודאי שזה יעבוד גבוה במיוחד עבור פרילנסרים (יש לנו 4 כתובות דוא”ל).

העסק שלך יהיה מסוגל להתקין את אותן ביקום השנה מסוג או שמא בשנת 365 כחלק מההגדרה, ואתה מוזמן להעביר זמנם בכל זאת.

ואז החברה שלך מייצר פגישה (לא מ- – כל אחד חשוב לעבור זו בכלי היומן הקונבנציונלי שלך), ומוסיף כמשתתף.

אווה תצטרף כמשתתפת להקלטת הפגישה, להכניס הערות ולשלוח מאמר מפגש לדוא”ל של החברה שלכם. אתה חשוב להסביר קו כנסים עד העסק שלך מקיימת בכל זאת זה, וההזמנה עלולה להיות מכתובת דוא”ל הרשומה בין השנים

יחד עם זה, יחד עם זאת ממש לא נתפסה מוקד הבדיקה שלי. רציתי לאשר הקלטות פרטיות לפגישות פנים ארציות בתוך פנימיות והוא לא לשיחות ועידה.

לקראת הבדיקה שלי, השתמשתי באפשרות ‘הקליט עכשיו’ מאפליקציית האייפד ואין זה סינכרנתי בעזרת לוח השנה. דרך זו אינה קיימת בידי דפדפן שולחן הפרויקט.

באפליקציית יש לך בעזרת להרכיב תוספים. החברה שלך יכול נוסף על כך לומר: ‘קח הערה’, ‘החלטה’ או שמא ‘פריט פעולה’ והדברים האלו ייקראו באופן ספציפי בתמלול.

תמלול קבצי שמע מחירים עלינו לזכור לכבות את אותו גולת הכותרת אם וכאשר ידני עם תום שסיימתם לדון בנקודה זאת.

יש אפשרות ש תשתפר להרוויח זאת ככל שתתרגל יותר מכך שיש להן האפליקציה. הייתי זבל על ומצאתי שזה מסיח רק את הדעת מההשתתפות בדיון הפגישה.

הדגשות
לכידת הערות, החלטות ופעולות אומנות כחלק מ התראות שתועדה בעלי
המבחן
קיימנו מפגש תוך שימוש 3 אנחנו.

נמכר בשם לעסק בטלפונים, במחשב הנייד שלי ו- בשנת שלי. אני איננו מתכנן שהיו לכולם פעם אחת יותר מידי הרבה מאוד משאבים למיפגש אחת בלבד!

דיברנו במחירי 15 זמנים. ערכנו שיחה רבה וקראנו אפילו סיפור, בתורנו למצוא דף אנו.

רציתי לעשות בכל זאת על מנת שיהיה זה עבור המעוניינים עיתון לתכנן אליהם כשבחנתי בתוצאות שעתוק הפגישה. בכל זאת הינה פגישה ‘מזויפת’, מכיוון שלא רציתי להבטיח בפגישת ייזום אמיתית ששייך ל דבר חשוב, לדוגמא, במקרה ש של משפיעה בנושא מעבר הדיון.

עמידה בתוצאות תמלול
בסיום הפגישה, לסיכום קיבלתי שלושה תמלולים.

חיפשתי:

דיוק התמלול: כאשר ביטויים נרשמו בעיקר אם שהדבר נשלף?
דיוק הייחוס: במידה ש יוחסו ביטויים לדובר הנכון?
הפלט: כאשר התעתיק היה דבר חשוב שיכולתי לשים בה בכדי לממש דקות פגישה?
שום סיבה 8
סיבה 8 זיהתה הולם את עשר של המשתתפים וייחסה הולם בעיקר את אותו הטקסט לרמקולים אכן.

אהבתי את אותם את עצם העניין ש שהשמעת פגישות קיימת בין השנים 6 מהירויות כהנה וכהנה, ככה שתוכל לסקור מהר את התמליל. תוכלו גם להיפטר את אותם התמליל כקובץ את החפץ אפשרי לפרט בין השנים

יצירת הערות הפגישה

מתח למשקוף לגבי פסקה מסויים כדי להגיד בה כמשימה, החלטה או שמא הדגשה. נקרא מלמד את החפץ מימין למסך, שבו כל אחד יוצר את כל כתבה הפגישות.

החלטות, משימות ואזורים מודגשים מקובצים בשבילך יחד. כל אחד עלול לממש ספר הנו כרצונך, שעליך להרוויח בכל הפגישות. מעולם אינה אני מראה תמליל שופע מטעם התראות בת זמן כדקה ומצפה שאנשים יקראו וכל זה. המיומנות בהכנת הערות פגישה הנוכחית בסיכום.

עדכון: סיבה 8 פרסמה בשנים האחרונות מיצוי אוטומטי מטעם פריטי מלאכת מחשבת. מלאכת מחשבת אותם פועלת חסר פקודות קוליות ספציפיות, באופן זה שכעת טיוטת סיכום לוגיסטית מורכבת לא רק מדגשים, אבל מפריטי פעולה חזויים. נקרא וכו’ בגרסת בטא בזמן הכתיבה, אבל זה יחסוך דאז בהרבה עת.

במידה ו העסק שלך מרוצה מהערות הפגישה שלנו, העסק שלך יכול ללחוץ על ‘שתף’ בשביל לבצע קישור לבסוף הפגישות של החברה.

מהו העיקרי שהייתי רוצה לראות מקרוב פה הינו היכולת להסיר את אותו קובץ הערות הפגישה הערוכות שלך, איך שכדאי ישמש לכלול בכל זאת לתיקיית העבודות כמסמך

או גם אני מתפעל בכדוהא דיגיטלית יותר מזה, עלול ממש לא תצטרך בעשיית יחד עם זאת ופשוט אפשר להפנות כל אדם לגרסת הטרי.

כתבה הקלטת מבחן סיבה 8
והיה אם אכפת עבורינו שרמקולים איננו מיוחסים כראוי לתוך 100% מהזמן? אני עושה רגעים, וממש לא משתף את אותן התמליל, אז אינו אזכיר בדקות האדם אמר מה.




עד חתונה כלשהו רציתי, אוכל להשמיע את אותן הרעיון המרכזי ולזהות את השיער בעצמי מתוך הקול.

דיוק התמלול: מצויין.

דיוק ייחוס הדוברים: טוב.

פלט: מצריך טקסט חופשי פירושו שתוכל לעבור הערות מפגש ‘אמיתיות’ ישירות בכלי.

לוּטרָה
לאחר הפגישה נכנסתי לאוטר בכדי לבדוק את התמליל. התרשמתי על פי רוב כשראיתי את אותם המילים צצות בדבר המחשב הביתי כחלק מ הפגישה, אבל הוא למעשה לא היה טובה לדוגמה שקיוויתי כשסקרתי הנל רק את באיזה אופן.

משמש אינה ייחס אוטומטית ביטויים לרמקולים.

עדכון: אוטהr נותן ביטויים לרמקולים לדוגמא רמקול 1, רמקול 2 ועוד ‘אתה ראוי למנות יחד עם זאת.

ניסיתי אחר האופן בו הנו הרבה מילות אוטונומי בלב ליבו של מאמר הפגישה. אני עלול ללחוץ אודות מילת עצמאי והינה תחפש במדינה בתמליל. תוכל להוסיף מילות אינדיבידואלי משלך עד תרצה בדרך זו.

אני בהחלט ממש לא מוצא לנכון שתוכל להגשים זמנים פגישה מהאתר. באפשרותך לעבור רק את הקטעים על מנת לתפעל את כל המילים, אבל אינך עשוי לרענן רק את חוזה עד לקרוא פיסות אינדיבידואלי, להרים סידורים בעלי וכו’ ‘עליך לייצא את הטקסט ולערוך את הדבר ישירות באפליקציה אחר.

בפעם העיקרית שעשיתי זה, ייצאתי את הטקסט בעלי ייחוס הדוברים ותלושי משך, ודבר זה הוא הרבה מאוד עיצוב סידור פרחים למחיקה. זכור להחליף את אותן האפשרויות האלו בשביל לרשום רק את המילים בפגישה. ואז ערוך משם.

מינים ייצוא לוטרה
תכונת בונוס נוספת: קל לייבא אודיו או לחילופין וידאו שיועתקו.




הערה: לוטרה שימשו תוצאות בעלות רמה מעט יותר האם זה היווה אך ​​אדם מי שדיבר. במבחן רק את הקלטתי הערות משלי, והכתבתי מידע לאפליקציה באייפד שלי. הידיעה נודעה איכותית מעט יותר.

דיוק התמלול: טובה.

דיוק ייחוס הדוברים: גרוע, 1 הנושאים הנותרים מכיוון שיש אך טלפון אחד שהמשתתף שהיה הכי מרוחק משם נאבק להישמע.

פלט: עלינו לערוך את אותו תמליל במשאבי את אותם למען לממש רגעים ‘אמיתיות’.

ווסירה
מצאתי שממשק ה- פחות לא קל לשימוש. כשנכנסתי בכדי שיש את אותה תמלילי הפגישות שלי, היוו 6 פגישות, מסודרות במסגרת מבצע ושעה.

עשיתי איזה סכום מבחנים קצרים לצורך המבחן החשוב ולאחריו, נוני איננו זכרתי אילו זה ובגלל שמשך הפגישה אינה מופיע ברשימה, אני כדאי להגיע לעסק דבר.

כשאתה פותח התראות אתה שם לב לראשונה רק את נקודות השיא וחשבתי שאני בפגישה מוטעת (מבחן זריז, שלא המבחן העיקרי). ואז הבנתי שעלי ללחוץ בידי כרטיסיית התמלול בכדי לראות מקרוב רק את ההקלטה.

צילום מסך מסוג תמלול קולי
העסק שלך יכול לשטוף את אותם התמליל כקובץ אולם יש צורך במדינה את אותן חותמות הסביבה. החברה שלך כשיר לממש את אותו הטקסט ולשתף את כל ההקלטה ואת התמליל תוך שימוש עמיתים, נוני אינך יהיה יכול לסכם את הפגישה מלבד לכרטיסייה הדגשים.

כרטיסיית הדגשים צריכה לכל אחד לסמן פרמטרים כפעולות, דברים, צעדים הבאים או אולי הערות.

הטיב וכוללת שהיא התמליל איננו הייתה כל כך בעלת איכות אולם היא אסף את שלושת הדוברים. הרמה השתפרה לא הרבה עם סיומה של המבחן ה-1 שלי, כשהגדרתי את הדגשים המתקיימות מטעם הדובר לאנגלית בבריטניה.

צילום מסך ששייך ל תמלול למשל
יכולות בונוס נוספות:

הוסף את כל מבנה הסביבה שלכם כדי שהתוכנה תדע כדוגמת אלו סימנים לחפש אחרי. אני בהחלט מוצא לנכון שתצטרך לקנות אותם לקראת הפגישה כדי לקחת את אותה ההטבה.
העסק שלך כשיר ‘להעדיף’ הקלטה עד החברה שלך רוצה המתקיימות מטעם תבלוט ברשימת הפגישות וכוללת.
הכרטיסייה ‘תובנות’ שולפת אלמנטים שהתוכנה חושבת העשויים להיות נחוצים, לדוגמה אזכור פרנסה, פיסות מחלוקת, מיקומים שהוזכרו וגם הלאה. משמש מאוד אינם נעשה רלוונטי להיפגש שקיימתי, נוני נולד יהיה מסוגל לציין מחיר מיוחד לדיונים נוספים.



דיוק תמלול: לא טוב, בהשוואה לאחרים.

דיוק ייחוס הדוברים: מצויינת. מחלק את אותם התמליל בתקופת סמל, בדרך זו שיהיה באפשרותכם לציין ביטויים שונים נאמרו בדרך של אנו מגוונים, נוני ממש לא נותנים אחר שמם.

פלט: המון עזרה מהכלי בעלי נתונים ותובנות, אולם ישמש שלכם להתאמן בדבר ניצול בתכונות ההדגשה בשביל לקחת רק את התמליל אידיאלי. יצטרך לבצע שניות ‘אמיתיות’ בכלי רק את.

טיפים לשימוש בכלי תמלול ששייך ל זמנים התראות
אינו משנה באיזה דגם חומרי החברה שלך גולש, חקירה את זה סימנה איזה סכום עדכונים להפקת המיטב מכלי תמלול פגישות.

בתוך תזיז את כל העזרים סביב השולחן בזמן שהפגישה מתחילה.
לקבל ההשלכות באופן ספציפי, לתוך תסתובב באזור מתקופת ההקלטה.
להוות מנומס. לתוך תדברו אף אחד לא בנושא נוסף והימנעו מהפרעה לדוברים אחרים.
או יש לך בעזרת לסגל את התוכנה לקולות של החברה, עשה בכל זאת מתחילה.
או החברה שלך יוכל, הגדר את כל הדגשים מסוג הרמקולים מבעוד ועד.
צפו מאתנו והתוכנה ישתפרו עם הזמן. רצוי לדעת כיצד לרשום בתכונות הדגשה ולסמן תוספות נחוצים בשיחה בדרך של פקודות קוליות. ה- בפגישה יחד עם תוכנות תמלול ילמד את כל הז’רגון העסקי של החברה שלכם וישתפר בהסתגלות למצבך.
דבר נוסף, הקל על פגישתך ביעילות. בספר הינו מוטל עלינו אי אלו טיפים גבוהים לניהול האסיפה הכללית, זה שתשאיר את אותו כולם לגבי המסלול: פגישות רעות קורות לידידים גבוהים ביותר (ליי אספי).

רצוי גם כן להבטיח את ארגון חייו מטעם הפגישה ולהווכח או גם מוצרים כלולים יצרו מילות ז’רגון שאולי תזדקקו לו למען לאמן את אותו התוכנה עד לתפעל את כל התמליל לאחר מכן.

פגישת אבטחת תוכנת תמלול
נעדר קישור לפיתרון שבו אתה משתמש, רק שלך לבדוק שלכל אפליקציה אנחנו נעזר לפעילות אנו צריכים ​​תכונות אזעקה התואמות את אותו המדיניות הארגונית שלך.

אבל אתה מעביר בדבר עבודות קלים – יוזמות ממש לא היית מבקש שיודלפו בשום ידי. עליכם להיווצר סמוכים שהכלים נכנסים בקריטריוני האבטחה שלך.

לחפש:

תוספים הצלחת איחוד מוצפן
הקלטות המאוחסנות בגזרה ענן מהירה (עם אזעקה שצוות ה- של העסק שלכם מרוצה ממנה)
טופס שהקלטות אינם מסכימות לשימושים השייך אספקט שלישי
מסמך שתוכל למחוק את כל חשבונך והקלטותיך בכל משך.
עומד היכן החברה שלך בפתח, יש להניח שיוולד רק שלך בנוסף לבדוק שלכולם בפגישה נאמר במפורש שהפגישה מוקלטת. היא יכולה לעלות מ- המדגיש את הדרישה החוקית הנוכחית.g

Comments

Popular posts from this blog

Lovely Happy Christmas Images to Reveal

Ideas to Choose an Online Casino That is Right For You

Great things about House Health Care Companies for the Elderly